Sunday, March 4, 2012

Big Girl Syndrome.

It's currently in our house.
The whole my baby no longer looks like a baby.
 My baby walks like a big girl
Acts like a big girl.
Sounds like a big girl.

Big girl syndrome.
 It's infested in our home.
I called the exterminator. Unfortunately, they said this is a type of bug that they simply can't get rid of. It's one that we have to deal with for the rest of our lives. Sigh.

28 comments:

  1. It invaded our house too! How do we get rid of it?!?!

    ReplyDelete
  2. Awh! She is getting so big! I bet you wish you could just keep her little forever!!

    xo

    ReplyDelete
  3. It's invaded our house too and is growing at enourmous speeds! Kelcee is now 5 eeeeek! She is going to Kindergarten this fall I'm gonna pass out lol!

    xoxo

    Elli is so so cute! Love that outfit!

    ReplyDelete
  4. Big girl syndrome is headed our way too! Can't believe how time has flown. Feel lik eyou were just pregnant with E!

    ReplyDelete
  5. your little girl is soooo beautiful!!!

    ReplyDelete
  6. So SO big! Its so crazy how much older she looks. Adorable none the less :)

    ReplyDelete
  7. It's crazy how fast they grow up! But you are the best momma and treasure every second of it :) Love this picture of her...she is gorgeous Becky. She got it from her moooommmmaaaa. Haha.

    ReplyDelete
  8. awe. we have a big girl too. it makes me a little sad but shes so much fun!

    ReplyDelete
  9. She is so beautiful :) This was a cute post!

    ReplyDelete
  10. Wow, she IS getting so grown up, so fast! I think it's the hair - she has some killer hair. I swear everytime I read your blog, it's grown another inch, lol! What's her secret? ; )

    ReplyDelete
  11. its invaded our house too. She is getting so big and her hair is getting long. She's so pretty

    ReplyDelete
  12. :( i guess all our babies have to get it sometime...

    ReplyDelete
  13. Her little outfit is so cute!!

    ReplyDelete
  14. It's happened here too. It must be contagious.
    And they just.keep.getting.bigger.

    When you find a solution let me know!

    ReplyDelete
  15. Hahaha, I hear ya! She is just so cute though!! Look at her hair too! It's definitely starting to get long. We need to get our girls in and get their trimmed but at the same time, I don't want to!

    ReplyDelete
  16. Aww bless ... I do wonder now when the toddler stage starts, because my Josh is 10 months but he just isn't a baby anymore really because he has such a great little personality.

    ReplyDelete
  17. Girl, she is getting so big fast! Specially from an outsider looking in.

    She is precious!!!

    Time for baby número dos! ;)

    ReplyDelete
  18. She's gorgeous! Big boy syndrome (along with, Mr. Independent syndrome) has invaded our house too :)

    ReplyDelete
  19. ahhhh yes i know this infestation as well! and it's not nice....it hurts mama...DEEPLY. My princess is going to kindergarten this fall and I'm soooooooooooo in denial and my baby boy is 2 now :( I think baby fever for #3 is setting in !

    ReplyDelete
  20. awww! She looks SO big!! I feel like I was just reading about her turning 8 months?! haha

    I'm not ready for Olivia to even turn 1! How fast time passes!!

    ReplyDelete
  21. Weird - that same bug has infested our home too!! Not sure how I feel about it, either!! Although, I've been dressing Mason in 1 piece footed jammies just to feel like he's somewhat of a baby again!

    ReplyDelete
  22. Why do they have to grow up so stinking fast?!?!!?!? I'm prepping for a 2 year Birthday and it seems like just yesterday I was pg! Sniff sniff.

    ReplyDelete
  23. We have it too...*sigh*

    She looks adorable in that little outfit!

    ReplyDelete
  24. Holy cow! She REALLY does look like a big girl in this photo. The good news? She's just getting more beautiful!

    ReplyDelete
  25. I am IN LOVE with that outfit! It makes me want a baby girl in a BAD way :)

    ReplyDelete
  26. yep we have that goin' on over here as well!!! ahhhh!!! :)

    ReplyDelete


 photo copyright.jpg
blogger template by envye