Sunday, January 20, 2013

Don't Cwy Little Guy

This is all the time.
If he starts making a PEEP, she stops what she is doing and runs to him.
"Don't CWY little guy!"
"Don't CWY"

And
"I'm coming little guy, I'm coming!"

And she caresses him. Holds his hand. And tells me all about little guy, or little brother, or baby brother. It seriously is the most heart melting thing in the world.

Happy Sunday.

32 comments:

  1. AWWW Sooo cute & so sweet!! Love this!

    -Jennifer
    www.kermit-and-piggy.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. OMG!!! "Cwy" and "little guy"...the sweetest sister ever! She sounds so concerned and caring. That would just tug at my heart as well!!!

    ReplyDelete
  4. ADORABLE!!! Such a sweet big sister!!

    ReplyDelete
  5. Ummmm... absolutely adorable! She is an awesome big sister! Precious girl!

    ReplyDelete
  6. Haha, oh my goodness! She's so nurturing! We have a new baby brother as well... He's three months now, but I will never forget hearing him crying in his bassinet and Ava yelling from the room, "mom! Nolan's mad and I don't have your boobs!!"

    So sweet! Soak up every moment. You know how fast it goes!


    -Jenna
    www.honeybeesandtealeaves.com

    ReplyDelete
  7. That is a cuteness overload!!! She's so sweet!

    ReplyDelete
  8. This is the sweetest thing ever!!!!

    ReplyDelete
  9. Oh my goodness she is the cutest little thing.
    Play this to them whenever they fight when they grow up!

    ReplyDelete
  10. Cutest thing ever! She is such a great big sister :)

    ReplyDelete
  11. That is adorable! She is a good big sister!

    ReplyDelete
  12. How sweet!!!!!! I love that she calls him little guy!! Haha

    ReplyDelete
  13. Oh that is just so precious & sweet. Morgan just yells at Joey when he cries...it sounds like "Dee Dow! Dee Dow!!!" Whatever that means, lol!

    ReplyDelete
  14. Oh my gosh, this is just the sweetest thing!!! :)

    ReplyDelete
  15. Oh my goodness she is so sweet.

    ReplyDelete
  16. SO so so sweet. So glad you shared! What a great big sister!!

    ReplyDelete
  17. cutest thing ever!!! melt my heart ;)

    ReplyDelete
  18. Omg that is the most adorable thing I have ever seen!!!

    ReplyDelete
  19. These are the kinds of things that make me sooooo impatient to have babies. I mean, I know theres a lot of poop and pee and sleepless nights mixed in, but I truly can't wait! :)

    ReplyDelete
  20. So, so sweet! What a good big sister!

    ReplyDelete
  21. That video is so, so cute!! What a sweet big sister she is!

    ReplyDelete
  22. Her voice is the cutest! How sweet.

    ReplyDelete
  23. Oh.My.Goodness. That is insane, how cute is she?!

    ReplyDelete
  24. Cutest video ever! Little momma! Reminds me of my older two, And now they are 8 and 6 and best friends!

    ReplyDelete
  25. That is seriously the cutest thing ever! Can't believe how big E is getting!

    ReplyDelete
  26. Oh my goodness!! Heart.Melted!!!

    ReplyDelete


 photo copyright.jpg
blogger template by envye